wtorek, 12 stycznia 2010

Terminy

Mam ogromną prośbę do wszystkich par z którymi podpisałem umowę na wykonanie zdjęć ślubnym w bieżącym 2010 roku. Proszę o potwierdzenie swojego terminu ślubu, najlepiej drogą mailową podpisując się imieniem i nazwiskiem oraz datą ślubu.
Proszę pisać na email: krzysiek@serafinski.com
Z góry dziękuję za informację.

9 stycznia miałem przyjemność fotografować wspaniały ślub Oli i Krzyśka. Pogoda dopisała w opady śniegu co stworzyło niepowtarzalny klimat. Dzisiaj przedstawię krótką zapowiedź sesji.
Sesja odbyła się w lokalu Retro ul.Nowogrodzka 157 w Łomży.

4 komentarze:

  1. Zapowiada się romantycznie i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta ręka na talerzu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł z ręką genialny :) podoba się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej - uprzedziłeś mnie - też miałem zamiar zrobić tam ślubną sesje :)

    OdpowiedzUsuń