sobota, 6 listopada 2010

Ania i Jarek

Za oknem deszczowo, wietrznie i niebyt ciepło więc czas przypomnieć sobie upalne lato i sesję z Anią i Jarkiem. Przyjechali specjalnie do miejsca w którym spędzaliśmy krótki urlop za co jesteśmy im ogromnie wdzięczni. Mam nadzieję że nie żałują bo zdjęcia wyszły świetnie.
Makijaż do sesji jak i w dniu ślubu wykonała Katarzyna Serafińska. Przy okazji zapraszam na blog Kasi, można dowiedzieć się nowości i promocji jakie przygotowała w swoim salonie na ulicy 3 Maja 9 ( II piętro ) w Łomży. Serdecznie zapraszamy.























Wykonaliśmy dla Ani i Jarka piękny fotoalbum w którym zdjęcia prezentowały się jeszcze bardziej okazale niż powyżej. Jako ciekawostkę dodam że w tym roku wykonałem tylko jeden album tradycyjny. 99% par zdecydowało się na fotoalbum. Oto przykład projektu



















4 komentarze:

  1. Świetna i bardzo fotogeniczna Para :) A zdjęcia... chyba podobają mi się najbardziej ze wszystkich dotychczasowych. Bardzo fajne kadry, ładne kolory i bw. Gratulacje, naprawdę świetna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia rewelacja... co tu dużo pisać... jestem pod wrażeniem bo zdjęcia bardzo mi się podobają. Naturalne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysiek ! Jak zwykle wysoki poziom.Gratuluję

    OdpowiedzUsuń