poniedziałek, 12 października 2009

Olga i Krzysztof - cz1

Ach co to był za ślub. Gdy dowiedziałem się że Olga na swoim ślubie będzie miała czerwone buty to byłem pewny że ślub będzie wyjątkowy ... i nie myliłem się. Rzadko spotyka się tak uśmiechniętą parę młodą ...zarażali pozytywną energią wszystkich gości. Podczas obróbki zdjęć uśmiechałem się sam do siebie przygotowując kolejne zdjęcia ... Jedyną rzeczą jaką żałuję to to że nie mogłem być osobiście podczas odbierania albumu przez tą niesamowitą parę ;)
Dzisiaj przedstawię pierwszą część materiału, którym chciałbym się z Wami podzielić: tj. przygotowania i ślub. Druga część weselana... za jakiś czas ;)
Wymienię przy okazji osoby z którymi miałem przyjemność współpracować 2.08.2009 r.:
Makijaż wykonała Kasia Serafińska
Zespół muzyczny (który zobaczycie w drugiej części) MEGA z Białegostoku

















































6 komentarzy:

  1. Zazdrościmy pięknej Panny Młodej o oryginalnej urodzie z prześlicznym makijażem! Dużo bardzo ciekawych kadrów i czuc emocje tego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Emocje biorą górę w reportażu i są one uchwycone znakomicie. Bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny materiał Krzysiek. Bardzo lekko się ogląda. Ileż tu emocji i wdzięku. Niesamowita jest ta charakteryzacja Panny Młodej i wszystkich wokół niej dodatków.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko można oglądać tyle emocji na twarzach PM Szczere gratulacje ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny reportaż - przede wszystkim spójny jako całość więc bardzo przyjemnie się ogląda...

    OdpowiedzUsuń