środa, 25 marca 2020

Test aparatu Nikon Z7

Dzięki uprzejmości Nikon Polska otrzymałem do testów flagowego bezlusterkowca Nikon Z7 razem z obiektywem Nikkor Z 50mm f1,8 S. To już druga firma która dała mi możliwość przetestowania swoje najnowsze dzieła. Do tej pory od 11 lat fotografowałem lustrzankami Nikona więc tym bardziej byłem ciekawy co potrafi ten sprzęt.
Na początku testowałem go na swoim bardzo ruchliwych zwierzętach co stanowiło spore wyzwanie i tutaj muszę pochwalić rewelacyjny AF ciągły, wspaniale sobie radzi nawet z pędzącym owczarkiem niemieckim ;) Świetny balans bieli, szybki AF i bardzo intuicyjne menu. Dodatkowo rewelacyjnie leży w dłoni, bardzo wytrzymała bateria, szybko zapis plików tym bardziej że zastosowana jest karta XQD. Szkoda tylko że nie ma możliwości używania kart SD co przy zakupie aparatu od razu generują się dodatkowe, nie małe koszty zakupu kilku kart pamięci.
Drugim etapem była sesja w studio którą zaprezentuję w tym wpisie. Dla utrudnienia zdecydowałem się na światło ciągłe żarówki pilotującej moich lamp błyskowych. Przy czułości iso 1000 używałem obiektywu Nikkor Z 50mm f 1,8 S oraz Nikkor 85mm f1,8 G.
Jak wspominałem rewelacyjne kolory wyjściowe, bardzo sprawny AF dał efekty które prezentuję na zdjęciach poniżej.
Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz