wtorek, 20 lipca 2010

Warszawskie klimaty ...

Ostatnio zauważyłem że prawie co drugi post na blogu to zapowiedź. Już dawno myślałem nad tym żeby nie zamieszczać z różnych względów dużej ilości zdjęć. Jednym z powodów tej decyzji jest brak czasu spowodowany dużą ilością zleceń i wyczerpującej się cierpliwości oczekujących par...drugi powód to taki iż spotykam w miejscach gdzie wykonuję sesje coraz więcej par młodych ;)

Dzisiaj zaprezentuje Wam sesję którą w całości wykonaliśmy na ulicach Warszawy. Tak jak dotąd te miasto mnie przytłaczało tak pod względem fotograficznym mam nieograniczone możliwości.
Zapraszam.
Makijaż do sesji wykonała Katarzyna Serafińska.
W roli głównej: Ania i Tomasz










8 komentarzy:

  1. Rewelacja :)

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. super Krzysiu, zdjecia extra! ps. jesli ten plener robiles tego dnia co pisalismy, to widze, ze o maly wlos,zesmy sie nie spotkali w kilku miejscach:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no, no :) kilku faworytów mam :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapiera dech w piersiach.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, naturalnie i spontanicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny plener i miejsca cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa ma swój klimacik.
    Świetna sesja. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sesja Krzysiek!
    Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń