czwartek, 17 grudnia 2009

1 klatka ...

Dokładnie wczoraj moje kochanie obchodziło swoje urodziny i z tej okazji zrobiłem powiększenie jednego zdjęcia z naszej ostatniej sesji. Zdjęcie w formacie 50x70cm prezentuje się znakomicie.

Fotografia jest kontynuacją serii "Anioły" które swego czasu powstało i dwa zdjęcia ukazały się na wystawie w Lublinie. Chodzi mi po głowie chęć aby stworzyć całą serię zdjęć w tym stylu. Być może będą potrzebne modelki do realizacji projektu, w każdym bądź razie gdyby ktoś chciał wziąć udział w sesji, proszę o kontakt.

9 komentarzy:

  1. Krzysiek bardzo fajny pomysł z serią zdjęć w tym stylu. Jak znajdą się modelki to jakbyś chciał to mogę sprawdzić połączenia peksów, wpaść i zrobić klip z backstagu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli cała seria będzie tak rewelacyjna (a zakładam, że tak będzie) to pełen podziw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, zwiewnie i powabnie. Przesunąłbym może minimalnie kadr, żeby poprawić kompozycję, ale to ja. Podoba się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, delikatne, ulotne.. śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo delikatne i miłe dla oka foto , ja bym jeszcze zrobiła wersję gzie kadr kończy się na linii pasa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fota. Ma klimat, pomysł i dobre wykonanie.

    OdpowiedzUsuń