środa, 25 lutego 2009

Asia studyjnie ...

Powoli szykując się na nowy sezon ślubny jest czas by wykonywać trochę inną fotografię od której zacząłem swoją przygodę z aparatem czyli portrety. Tydzień temu spotkałem się z Asią na kolejnej sesji i efekt przedstawiam poniżej. Asię do zdjęć oczywiście przygotowała pod względem makijażu Kasia. Zapraszam jeszcze w marcu na korzystanie z ogłaszanej wcześniej promocji na sesje studyjne. Przygotowałem propozycje bardzo atrakcyjne cenowo i osoby niezdecydowane namawiam jeszcze by wykorzystały ten ostatni miesiąc do zafundowania sobie podobnej sesji. Zapraszam.












3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje zabawy ze światłem. Klimat tych zdjęć jest świetny, dla mnie to perfekcja w każdym calu, gratuluje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzysztof, nie po raz pierwszy mam wrażenie, że Ty i Kasia potraficie wydobyć z fotografowanych Pań ogromny potencjał - zapewne niektóre z nich nawet nie podejrzewały, że go posiadają i dopiero Wy im to uzmysłowiliście!

    OdpowiedzUsuń